2012. december 21., péntek

Költözés: Az "ilyen-olyan" szoba

Szeptember 1. Hétfő
17:26
Ez a csaj!Felháborító.Ez a 4. szoba amit megjártunk miatta.Ugyanis ő panaszkodott arra, hogy: "Büdös van!" meg "csótányok vannak itt!" na meg "penészes a fal!".Persze ez mind igaz volt, de minden szobában volt valami amitől "reklamálhatnékja" lett.És így ülök most az eddigi 40 perc (kb.) elteltével a 4. szobánkban.
-Itt meg elromlott a WC!-mondta a szobatárs.
-Jaj!Kérlek Emma hagyd abba!-kérlelte Jázmin.
-Igen Emma!-szólaltam meg én is.
-Jól van na!Csak idegesít, hogy már ez a 4. szoba ahol nem lehet élni!-rikácsolta Emma.
-Nyugi!-szólt rá Jázmin.-Szólunk egy szaktanárnak Hollyval és megoldjuk!
-Látod!Ez jó ötlet.-értettem egyet.
-Jó!-dühöngött.-Viszont én itt nem alszom el!
-Rendben.Szia!-szóltunk utána amikor kiléptünk az ajtón.
Amikor a tanári szoba felé indultunk találkoztunk Harolddal.Persze ez Jázminnak semmit nem jelentett.Nem ő töltött mellette több órát.Én viszont IGEN!
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia.Hova mentek?
-Szólunk egy tanárnak, mert Emma szerint megint nem "lakható" a szobánk.És most őrjöng a szobában.
-Jó fej lehet ez az Emma.-mondta irónikusan.
-Az.-erősítettem meg.
-Jól van örülök, hogy összefutottatok viszont mennünk kell mielőtt Emma kiront azzal az indokkal, hogy "mindjárt elpusztulok a szobában!!!".-mondta Jázmin.
-Igaz.Szia.-erősítettem meg.
-Sziasztok.
-Szia.-intettünk hátra Jázminnal egyszerre.
Bekopogtattunk a tanárok szobájába.Az O.Fő jelent meg.
-Sziasztok.-mondta meglepetten.
-Jó napot tanárnő.Elnézést a zavarásért csak Emma megint szidja a szobát.
-Igen?Most milyen indokkal?
-Azzal, hogy "elromlott a WC és ezért nem lakható a szoba!".
-Igen.-erősítettem meg a pontos idézetet.
-Rendben lányok.Akkor...volt eddig 3...
-Négy.-javítottuk ki a tanárt egyszerre.
-Volt eddig négy szobátok.Ez eddig is több a kelleténél szóval választhattok.Melyiket szeretnétek?
Mi összenéztünk Jázminnal.most melyik?Büdös, csótányos, penészes vagy rossz WC-s?
-Na?-sürgetett a tanár.
-Majd eldöntjük.-mondtam.
-Rendben.Sziasztok.-mondta és már be is csapta maga mögött az ajtót.
-Mi legyen?-fordultam Jázminhoz.
-Emma majd eldönti.Én nem szólok bele.-mondta.
-Rendben.
Visszamentünk a szobába.Emma a fürdőszobában volt és a WC-t bütykölte.
-Na?-fordult felénk.
-Választ hatunk az eddigi szobáink közül.
-Szóval...?
-Szóval... van a büdös a csótányos a penészes és... ez.-mutattam a padlóra.
-Vagy a büdös vagy ez.-jelentette ki Emma.
-Oké.-mondtam egyetértően.
-Ha te azt megjavítod akkor én itt maradok!-mondta Jázmin.Erre mindhárman felnevettünk.Emma kicsit gyéren.Én egy aprócska "hú, de vicces" arccal.Jázmin meg szívből nevetett.
-Akkor?Maradunk?-kérdeztem.
-Nem tudom.Ha nem lehet megjavítani (amit már most tudok, hogy nem) akkor megyünk a "büdibe".
-És ott mit csinálunk a szaggal?-tanakodott Jázmin.
-Parfüm.-mutatott fel Emma egy Nina Ricci parfümöt.
-Én benne vagyok.-emeltem meg a kezem.
-Én is.-tartott velem Jázmin.
-Oké!Akkor mehetünk vissza az első számú épületbe.-parancsolt ránk Emma.
-Rendben..-mondtuk egyszerre.
19:57
Régre nyugalom!Emma mindent áthordatott velünk a "büdi" szobába és még csak utána jött a "szellőztetés".Emma írt nekünk egy "Feladat Listá"-t  és olyan sorrendbe kellett meg csinálnuk ahogy leírta... -.-

  1. Nyisd ki az ablakokat!
  2. 10 percig szellőztesd a szobát!
  3. Hagyd még nyitva az ablakot és kezd el fújni a parfümöt!
  4. Most már elég!
  5. Zárd be a ablakot!
  6. KÉSZ VAGY!
  7. MÉGSE!
  8. Mosd fel a fürdőszobát!
És ezt úgy képzeld el, hogy mind a ketten megcsináltuk egymás után!Szóval most a szoba...felmosó, parfüm és szúnyog írtó szag van.Miért van szúnyog irtó?Mivel egymás után kb. 25 percig nyitva volt az ablak fényben egy csomó szúnyog bejött és Jázmin megfogta a szúnyog irtót majd telefújta vele a helyet.Így most amikor belép az ember citrom, szúnyog irtó és parfüm illatú.Hmm... micsoda párosítás!
-Büdös van!-mondta Jázmin.
-Ja.Most büdösebb van még mielőtt idejöttünk.-értettem egyet én is.-Ezért Emma meg fog minket ölni.
-Ja.-röhögtük el magunkat.
-Mi folyik itt?-lépett be a szobába Emma.Jaj...-Miért van itt büdösebb még mielőtt kimentem?-Emma felváltva nézett rám és Jázminra és amikor látta, hogy nevetünk kiakadt.-Mit csináltatok?Nem követtétek az utasításokat?
-De!Csak...-kezdtem.
-Csak?
-Csak az a baj, hogy a 8 utasítást mind a ketten megcsináltuk egyszer.Ammi azt jelenti, hogy...
-Hogy lúzerek vagytok és nyomik?Pontosan.Mi lesz velem itt?
-Nyugi holnapra minden rendben lesz.
-Hogy fogunk így aludni?Levegőt se kapok!-ordított Emma.
-Emma nyugi!-mondta Jázmin.
-Nem!
Ez még 25 percig ment utána meg beleuntunk és otthagytuk.Viszont amikor 21:36-kor bementünk a helyzet rosszabb volt.Látszott, hogy szellőztetett, mert sokkal több volt a szúnyog és több volt a szúnyog irtó szaga is.A fürdőszobában fel volt kapcsolva a lámpa és csillogott a padló.A parfüm erős volt.Egyszóval...Emma megcsinálta még egyszer a listát, mert azt hitte, hogy úgy jobb lesz.Hát nem.És ezek után...nem is aludtunk semmit.Szerintem nem is fogunk... :D
|Harold: 5/4-beszéltünk, de nem sokat :(
|Emma: 5/1*-mára elég!
|Jázmin: 5/5-jókat röhögtünk!
|"Feladat lista": 5/1-nem kell mondanom, hogy most a tábor kukájában csücsül :D
|Nina Ricci: 5/4-nem érzek mást, viszont jó az illata!
|"A szabadság ötven árnyalata": 5/5*-most kezdtem olvasni!Nagyon jó!!Felfalom! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése