2012. december 22., szombat

Pokoli kedd II.

Szeptember 2. Kedd
18:24
Most értünk vissza az Állat kertből.Jó volt.
A buszozáson gyorsan túl estünk...viszont ahogy egyre jobban közeledtünk az Állat kerthez, annál jobban vadult mindenki.Olyanok voltunk, mint a frissen hozott álltok.A fiú őrlütként síkítottak.És semmit, de semmit nem tudok erre mondani.
A mi négyfős csapatunk ötfős lett.Lap volt Jázmin még én.Utána jött Jázmin hallatán Jackob.Az én nevem hallatán meg Harold.Viszont Emma meg nem akart a többi "retardált népséggel" lenni ezért nekünk (csak nekünk) engedélyezték az ötfős csapatot.
-Merre menjünk?-kérdezte Jackob miközben átszőtte a kezét Jázminén.
-Arra.-mutattam idegesen a "Vizi Élet" nevezetű épület felé.
-Oké.-monta Jack(ob).Én lenéztem a kezére ami egybeszövődött Jázminéval és idegesen néztem fel Jack-re.A tekintetünk összetalálkozott.Lenézett a kezére és akkor...elengedte Jázmint.Észrevette, hogy nem nézem jó szemmel.Elengedte SŐT még el is lépett mellőle a "mutasd a térképet Hansolo" kijelentéssel.Láttam Harold (Hansolo xD) tekintetén... nem nézte jó szemmel, hogy Jack így kigúnyolta.Lehet, hogy szeretem, de a barátaim fontosabbak.
-Harold!-szólaltam meg, mire ő felvont szemöldökkel nézett rám.
-Tőlem.-vonta meg a vállát lazán.Lehet ezt nem szeretni?Majd egy kicsit megváltozott a gondolkodásom amikor ugyanis visszalépett Jázmin mellé és ismét egymásba szövődött kézzel álltak.Mit tehettem volna?Álltam tovább.
-Nem jöttök?-förmedt ránk Emma.
-De.-mondtam búskomoran.
-Jaj Holly!Kapd már össze magad!Ne legyél ilyen mélabús!Elszomorító a szenvedésed!-alázott le Emma.
-Nem szenvedek...-mondtam alig hallhatóan.
-Tessék?Nem hallom!Ó?Azt mondtad, hogy "induljuk már el?"Oké!Én is erre várom 10 perce!-kiabálta le a fejem.
-Még csak fél perce állunk itt.-ellenkeztem a földre mutatva lehajtott fejjel.
-Rendben!Szerinted érdekel?Nem!INDULJUNK!-üvöltött mást már teli torokból.
A csapat óvatosan elindult és mindenki a megváltást várta.Amikor beléptünk a "Vizí Élet"be semmit meglepetés nem ért.Jött Jacktől egy "nézd csak!Itt van Emma!" beszólás egy cápára.És mennyire igaza van!
Persze én nem szólam bele, mert végig kézen fogva sétáltak.Csak ott mentem Harold mellett és a könyve felől érdeklődtem miközben engem is lekötött az enyém.
Belemerültem a Szabadság ötven árnyalatába és nem figyeltem a külvilágra.Sem Jackre...sem Jázminra...sem Emmára.Csak a könyvekre és Haroldra.
Ezek alapján most már nem csoda, hogy 10 perccel később senkit nem találtam az ötös csapatunkból.A zsiráfoknál sétáltam.Azaz akkor már álltam.Nagyon megijedtem.Egyetlen ismerős arcot sem láttam!Már éppen feladtam és hívtam volna Emmát, hogy megkérdezze "elmentél?".Persze...gondolom senkinek nem tűnt fel, hogy eltűntem.Ezért is vagyok itt... :( Viszont a "remény hal meg utoljára" hívet követve leültem a zsiráfok ketrece előtt lévő padra és élveztem tovább a Szabadság sorait.
Viszont nem tudtam csak 15 percig élvezni mivel valaki leült mellém.Megérintette a vállam és megkérdezte, hogy "jól vagyok-e?".
-Igen.-mondtam ösztönösen.Az az érintés...tudtam...Jack az.Félrenéztem és... Jack szeme nézett vissza rám.-Nem kéne Jázminnal lenned?-ellenkezdtem.
-Láttam, hogy eltűntél.A többiek meg elmentem venni valamit.
-És csak úgy szó nélkül hagyták, hogy eltűntem?
-Hát...Harold fel se nézett a könyvéből.Emma szidta a gyerekeket akik megsimogatták az állatokat az állatsimogatóban azzal az érvvel, hogy "állatkínzók".Jázmin pedig...ő ment kaját venni.
-Értem...-mondtam elhúzva a számat.Egy kis csend állt be, de ezt hála jó égnek megszakította.
-Biztos, hogy jól vagy?
-Nem.-mondtam őszintén.
-Miért?
-Tudod...-mondtam és a kezemre néztem.Ő is lenézett velem és felnevetett.Ezek szerint viccesnek véli ha szenvedek amiatt, mert megfogja a kezét (Jázminnak) .Cool. :(
-Ugye ez vicc?A barátnőm.Nem küldheted mindig 2 km távolságra tőlem!
-De...
-Tudom mit érzel...-mondta.Ekkor történt az amire nagyon nem vagyok büszke.
Megfogta a kezem és magához húzott.Belenézett a szemembe majd még közelebb húzott.És akkor...megcsókolt!Az ajkaim összeértek az övével.Felemelő érzés volt és feledhetetlen!Nem hiszen el!Jack!Jack...akinek van csaja...
Ekkor kezdtem feleszmélni és eltoltam magam tőle, de nem engedte.Visszahúzott és újra megcsókolt.Habár tudtam, hogy nem szabad én is viszonoztam.Szeretem!
A nap többi része uncsi volt.Csak hazamentünk és jött a szokásos maszlag arról, hogy "büdös" van és "megint meg kell csinálni a listát".
-NEM!-mondta határozottan.
-Miért?
-Mert  ha előveszed még egyszer azt a Nina Ricci vackot és esküszöm, hogy kihajítom az ablakot.Kettő.Ha megint szellőztetsz akkor megint bejönnek a szúnyogok és ismét szúnyog irtó szag lesz.És ezáltal nem fogunk aludni!
-Rendben...-nyelte le a mondataim.-Akkor nem.Aludj csak!
-Rendben!-kiáltottam vissza.
Jázmin bele se szólt sőt meg se hallgatta a vitánkat ami nagyon fura volt.Máskor figyel és figyel.Most...szomorú volt.Nagyon...miért?Talán tudja?
|Jázmin: 5/1*-félek, hogy tud róla!
|Jack: 5/5***-MEGCSÓKOLT! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D <3 <3
|Harold: 5/4-olvastunk.Nem beszéltünk.
|Szabadság ötven árnyalata: 5/5*-szerintem mire hazaérek kiolvasom! Jupííí! :D
|"Hansolo": 5/1*-ez azért még nekem is fájt.szegény Harold! :(
|Jázmin+Jack: 5/1****-brühü brühü! :'(
|Állat kert: 5/5-velünk bővült!
|A szoba: 5/2-lehet aludni, de levegőt kapni még most se!
|Vámpíakadémia: 5/5*-Harold elmesélte.NAGYON JÓ! Tuti, hogy elolvasom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése