2012. december 28., péntek

Irány haza!

Szeptember 5. Péntek
22:53
A mai nap zsúfolt volt.Mivel tegnap kibékültem a lányokkal ezért reggel az első dolgom nem az volt, hogy észrevétlenül eltűnjek.
-Lányok...-kezdtem.
-Igen?-kérdezték kórusban.Mind a ketten akkor keltek fel.Én lepillantottam az órámra és megnéztem, hogy hány óra van.
-10 óra 26 van-mondtam félve.Lehunytam a szemem látva, hogy Emma már nyitja a száját.
-ÚR ISTEN!-kezdte.Igen...kezdte.-MIÉRT NEM JÖTT BE EGY SZAKTANÁR SEM FELKELTENI MINKET?MIÉRT VAN AZ, HOGY PONT AZ INDULÁS NAPJÁN TÖRTÉNIK EZ?MIÉRT FEKÜDTÖK MÉG MINDIG?MIÉRT?MIÉRT?-ismételgette, és közbe körbe-körbe járkált a kis faházban.
-Emma-kezdtem mire megállt az ágyam mellett és lenézett rám.-Nyugi-mondtam félve
-NYUGI?NYUGI?!?!?!?ENNYIT BÍRSZ MONDANI?MIÉRT NEM MONDOD AZT SIMÁN, HOGY "Emma" ÉS AKKOR MAJD BIZTOSAN SZENTTÉ AVATNAK!-üvöltötte le a fejem.Jó.A nyugi nem megy.
   Jázmin felpattant és öltözni kezdett.Emma folytatta a prédikációját és úgy éreztem, hogy egy több, mint 1000 oldalas történetet ír meg szóban.Ezt hallva az én szememből is kiment (jobban mondva kimenekült) a fáradság.És Jázminnal sebesen pakoltuk a cuccainkat.
-GYORSABBAN!ÍGY SOHA NEM ÉRÜNK HAZA!-üvöltött le minket Emma.Jázminnal csak álltuk az eszelős tekintetet és pakoltunk tovább.
   Felöltöztünk és a csomagokkal együtt (azt nem tudom, hogy Emma, hogyan tudott olyan gyorsan összepakolni, mert az idő több, mint felét azzal töltötte, hogy üvölt velünk), elindultunk a buszhoz.Az O.Fő meglepett arccal nézett ránk.
-Lányok!Már egy órája keresünk titeket!Most számolom huszadjára az osztályt-mondta.
-Nem szólt egy szaktanár sem!-háborodott fel Emma.
-Igen.Megkértük Jack-et, hogy szóljon be nektek.Azt mondta Holly biztos valahol olvas a két lány meg alszik.
-Jack?-kérdezte Emma és Jázmin egyszerre.Nem tudom.Szerintem kedves volt, hogy azt mondta biztos olvasok valahol.Viszont az nem, hogy nem szólt be direkt a lányoknak. Pff. Gyerekes húzás.
-Mindegy.Megvagyunk!Üljetek fel.-mondta az O.Fő.
   Az osztály lassan felballagott a buszra és kezdődött az út.Az a hosszú hosszú út.
   És végig Herold mellett ültem.Ő az ablak felől én meg kívül így tudtam kommunikálni Jázminnal és Emmával akik a mellettünk lévő ülésen ültek.Így viszonylag jól telt az út.Igen... az a "bizonyos" 7 órás út.És végre...ismét itthon. :)
|Az út: 5/4*-olvastam is és beszéltünk, de döcögős volt. :(
|Holnap megyek apához: 5/5*-biztosan jó lesz!
|Hétfőn suli: 5/1****-félek! :S
|Jázmin és Emma: 5/5*-megint elvoltunk!
|Jack: 5/5* és 5/1*-5 pont *-gal tőlem, és 1 pont *-gal Emmától meg Jázmintól.
|Herold: 5/5*-olvastunk!Tulajdonképpen ő olvasott én meg néztem mivel a Vámpírakadémia II.-t kiolvastam és már vissza is adtam!
|Mit olvassak?: 5/1***-jaj!Nem tudom mit olvassak! :(
|Újra itthon: 5/5*-említettem már, hogy holnap megyek apuhoz?Éljen a szavazás!Martin marad itt Anyuval! :D
|A napom: 5/4*-lehet a 4-re csillagot adni?Nálam igen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése