2013. február 2., szombat

A kicsapás veszélye első nap a legnagyobb...

Szeptember 8. Hétfő
Hát... nem jutok szóhoz... A fele osztályt majdnem kicsapták az iskolából azért, mert... miért is?JA!
Reggel kimentem a kapun és ki állt a házunk előtt?Jack.Nem tudtam mit mondjak.Aztán a semmi mellett döntöttem és csak simán elindultam.El tudom képzelni ahogyan a jelenetet anya végignézi az ablakból.Nagyokat nevethetett.Haha... -.-
Mikor beértem a suliba Jack még mindig mellettem barangolt.Nem tudom, hogy milyen alapon, de ott volt.Köszöntem Emmának, és mire Jázminhoz léptem Jack végre felszívódott.
Jázmin felvonta a szemöldökét.
-Nem érdekes - legyintettem.
-Igen képzeld Holly jól telt a hétvégém, köszi a kérdést... - mondta szemrehányóan Emma.
-Azt akarod, hogy megkérdezzem "milyen volt a hétvégéd"? - kérdeztem.
-Nem.Ugyanis már elmondtam ha figyeltél volna.
-Valakinek ma rossz kedve van - mondta Jázmin, majd besétált a terembe.Én még elővettem a cuccomat, majd én is csatlakoztam.A suli fura volt... Más..., de jó értelemben.
Leültem egy helyre amit kipécéztem magamnak és letettem a cuccom.Előttem Emma, mögöttem pedig Jázmin ült.Persze az egyéni padokon ez mit sem segít.Viszont... a lényeg a lényeg... Ott ültek a közelemben.És csak ez számított.És azt is nagy örömmel szemléltem, hogy Jack jó-jó hátra ült, így elkerülve minket.Ezért a mellettem lévő hely üres maradt.Egészen a csengetésig amikor is... Belépett Ő.Szőke haj.Barna szem.És laza külső.
Pont a tanár előtt érkezett így megúszta a prédikációt.
Levágta magát a mellettem lévő üres helyre, mire én tökre elpirultam.
A mögötte lévő fiú - mint kiderült Peti - megbökte a vállát és szólt neki.
-Áron! - szólt neki, mire megfordult.
-Hm?
-Figyeld... - biccentett Mrs.Broks felé.Áron arcán ravasz mosoly suhant át.Biccentett, majd visszafordult.
A tanár magállt a tábla előtt.Felakasztotta a földrajztérképet, mire a - falra rögzített- tábla megbillent és leesett.
Néhány lány felkiáltott, viszont voltak akik őrjöngésbe kezdtek.Például Attila.Felugrott és az kezdte kiabálni:
-Mentőt!Mentőt!
És ez az őrjöngés így ment, míg nem belépett a -, mint kiderült - jövőbeli történelem tanárunk.Híresebb nevén: Mr.Kíméletlen, de én csak Mr.Peterson-nak hívom majd.Jobb lesz ez így... ;-)
-Figyelem!Most azonnal mondják meg, hogy ki csinálta ezt vagy az egész osztályt kicsapatom az iskolából.
-Mi lesz azzal aki bevallja a tetté? - kérdezte jogosan Áron.
-Kicsapjuk.
-Ne má Péter bá'! - kérte Attila. - Nem lenne elég egy intő?
-Nem - válaszolt kíméletlenül.
-Péter bá'! - nyögött fel a fél osztály.
-Aki még egy mukkot szól kicsapatom! - kiáltott ránk.Mindenki a keze elé kapta a száját.Én tovább ültem izgulva azért, hogy mi lesz. - Szóval... ki tette ezt? - kérdezte.Idáig fel sem tűnt, hogy a tábla kettétört és Mrs.Brooks még mindig ott állt és ijesztően nézett. - Na?
-Senki - mondta Attila.
-Ne szórakozz velem fiam.
-Miért mondanánk el ha kicsapatja valamelyikünket? - kérdezte Áron.Jogos kérdés.Valaki úgy is elmegy.Akkor menjen az egész osztály.Az úgy nagyobb buli... -.-
-Rendben... Aki bevallja most azonnal az kap egy intőt és kifizeti a tábla árát.
-Én voltam - szólalt meg egy hang hátulról.
-Ki? - emelte fel a fejét Mr.Terminátor.
-Én... - hallatszott ismét a hang.Majd Jack felállt és folytatta... -, én voltam.
-Mr.Horder.Köszönjük.Most pedig, ha kérhetem, jöjjön velem és a tanárnővel az igazgatóiba.
-Rendben - vonta meg a vállát.
Amikor Áron mellett ment el kissé lehajolt és Áron alig hallhatóan kérdezett valamit.
-Tényleg te voltál?
Jack csak megrázta a fejét és a két tanár után ment.
Ezután következett még pár unalmas óra, majd hazamentem.
És így volt, hogy majdnem kicsapták az egész osztályt - vagy ha nem az egészet, akkor a felét.És most nem szívesen, de ki kell mondani: Jack a nap hőse...
|Kicsapás: 5/1 - tuti nem csinálták volna meg... -.-
|A tábla: 5/5 - csak egy hét múlva érkezik meg addig a tanárok tábla nélkül maradnak...Hát ilyen az élet... :D
|Első sulis nap: 5/5* - szuper volt! :D
|Áron: 5/5* - őszintén szólva ilyet még nem láttam... valaki aki ennyire helyes...Jobb ha máris elfelejtem... :/
|Emma: 5/5 - ma durcis kedve volt... Szóval ma normális volt! :)
|Jázmin: 5/? - jól tűri a szakítást vagy csak ennyire nem rázta meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése