2013. február 15., péntek

Túlélés a 9/c-ben? - Ne is reméld!

Szeptember 9. Kedd
   A titkok nálunk nem strapabíróak...
   Miért?
   Kiderült, hogy nem Jack volt a "tábla ügy" felelőse.Én persze ezt már tudtam.
   Kihúzták az intőjét és Mrs.Broks minden egyes pillanatban azt várja, hogy valaki felálljon és bevallja bűnét.Miért?Mert a mai órán senki nem szólhatott volna egy szót sem.Volna... Habár Mrs.Broks az egész órát végigülte a tanár asztalon egy tollal a kezében arra várva, hogy valaki "mágikusan odatartsa elé a tájékoztatóját", így bevallva bűnét...
   De senki nem tett így.Megértem.Peti helyében én sem tettem volna.Igen Peti volt.Ezt már tegnap is tudtam, de ma bizonyos lett, mert Áronnal egy csomószor összeröhögtek amikor a "Mrs.Broks a paranoiás" story ment.Igen...Elkezdtek terjeszteni egy paranoiás sztorit Mrs.Broks-ról, ami tulajdonképpen, röviden arról szól, hogy Mrs.Brok majd 50 év múlva is ott fog ülni a tanári asztalon és végül már csak csontdarabkák lesznek belőle, és akkor "végre" kiesik a kezéből a toll...
   Nem valami szép kép Mrs.Broks jövőjéről, de ezt a tanárnő meg sem hallotta, mert állítólag olyan nagy mértékű megrázkódás érte, hogy tegnap phichológusnál volt.Ez gáz, ugyanis a phicho doktor beírta minden napra!Miattunk!Mi lesz itt?
   -Kedves, drága kilenc cé! - köszönt nekünk Péter bá' a történelem tanár. - Amint látjátok Mrs.Broks még mindig nincsen jó állapotban - mutatott a tanári asztalon ülő nő felé.
   Így, hogy jobban megnézni az ember egy kicsit beteges, hogy óra alatt ott ül egy tollal a kezében és elmebeteg módon dölöngél előre-hátra.Ilyesztő...
   -Szóval ha már így kikészítettétek a tanárnőt, remélem a mai órára is felkészültetek... - Ajaj! - Ezután úgy is történelem jön.Akkor most dupla történelem lesz!Akkor legalább sikerül majd néhány IQ-t begyömöszölni egyes diákok fejébe... - mért végig minket szemüvege mögül.
   Kezdett nem szimpi lenni a töri tanár.Viszont ez mindegy, mert színötös voltam mindig is töriből...
   Így esett meg, hogy eltöltöttünk két -, szünet nélküli - órát Mr.Petersonnal.Felemelő élmény volt mondhatom... -.-

   Amikor hazafelé mentem találkoztam Emmával.
   -Na mi van bamba-béka? - kérdezte. - Úgy bámulsz ki magadból, mint aki halott...
   -Részben igen... - mondtam. - Azért Mr.Petersonból is megárt a sok...
   -Meg bizony! - helyesel Emma, tőle nem várt módon.
   -Nem szereted a tanárt? - kérdeztem elképedve.
   -A történelmet nem szeretem.Soha nem voltam belőle ötös - húzta el a száját.
   -Nem voltál ötös? - idéztem a szavait.
   -Nem...
   Nem akartam többet kérdezni.Szerintem kényelmetlenül érintette volna ez az egész... nem csodálom.Számomra is az volt...

   Úgy az út felénél előbb Emma letért az egyik úton és én egyedül baktattam hazáig.Ott aztán megírtam a leckémet és tanultam holnapra.
   Éppen a matek leckét csináltam amikor Jázmin hívott.
   -Szia - szóltam bele.
   -Szia.
   -Mi az? - kérdeztem.
   -Tudod, hogy hol vagyok? - kérdezte.
   -Nem.
   -A suli előtt...
   -És?Zaklatottnak tűnsz...
   -Tudod, hogy kik vannak még itt?
   -Menj onnan! - kiáltottam rá.Tudtam, hogy a fiúk.Ami annyit jelent, hogy Jack is ott van.Ami annyit jelent, hogy békülés lesz? - Most!
   -Mi bajom lenne? - kérdezte azzal kinyomta.
   Elmehettem volna, hogy felügyeljek rá, de éppen a matek lecke felet gubbasztottam és azt nem ajánlatos abbahagynom, mert lehet, hogy "elfut" a logikám, a röpke idő alatt.
   Így hát maradtam a füzetem felett.Holnap úgy is megtudom, hogy mi van.Azaz, hogy mi volt...Kíváncsi vagyok... :| :)
|Jázmin: 5/1 - nagy hibát követ el!!!!
|Mrs.Broks: 5/1 - teljesen kész van! :(
|Mr.Peterson: 5/4 - a töri jó - amit tanít -, de a tanár nem jó... :( :)
|Áron: 5/? - foggalmam sincsen, hogy most mi van...
|Emma: 5/3 - kár, hogy olyan hamar letért!
|Második nap: 5/4 - elmegy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése