2012. december 22., szombat

Pokoli kedd I.

Szeptember 2. Kedd
09:56
Húúú a mai nap!Mivel tegnap egy percet sem tudtunk aludni ezért hulla fáradtan karikás szemekkel ébredtünk.
-Még mindig büdi van.-mondta Jázmin.
-Igen.Pont ezért megcsináljuk a tegnapi listáról a 2-es a 3-as a 4-es és az 5-ös pontokat.Hol a listátok?-kérdezte Emma.Bingó.Mint már ahogy azt tegnap említettem a tábor kukájában.
-Hát...-húztam el a számat.
-Csak nem gyűrted össze?
-Nem.-válaszoltam rögtön.Végül is nem hazudtam.Nem gyűrtem össze csak kidobtam.
-Akkor?Hol van?
-A tábor szemetesében.-válaszolt helyettem Jázmin ásítva.
-HOL???Tudjátok, hogy meddig tartott 3 példányt írni belőle?
-Öööö... 10 perc?-kérdeztem.
-Nem.11.-javított ki.Igen... Emma szemében a pontosság fontos.Túlságosan is!
-Mindegy.A kukások már biztos elvitték.-mondta Jázmin.
-Neeeem!Az én papíromat nem viszik el azok a semmiházik!-kiáltotta és kirontott az ajtón.
-Ez dilis.
-Az.-értettem egyet.
Amire átöltöztünk már hallottuk a csengő amely azt jelentette: "kész a reggeli!"
-Menjünk.
-Oké.
-Várj!Még be kell köszönnöm Jackob-hoz.Bizti, hogy hiányzom neki.:D
-Az...-húztam el a számat.Felkaptam a tatyómat.
Jázmin kicsörtetett a szobából én meg bezárva magam mögött az ajtót utánamentem.Bekopogott a fiúk ajtaján, de senki nem szólt vissza.
-Nyissátok ki!-üvöltött be.Erre sem jött válasz.Majd a végső ötletét alkalmazta.Benyitott.Viszont a szoba üres volt.-Itt vagytok?-kérdezte.-Nem.-válaszolt magának.
-Szerintem menjünk.Végül is már mindenki ott van...-mondtam.-Ezek szerint-tettem hozzá.
-Rendben!-dühöngött.
Amikor beértünk az ebédlőbe Jackob ott ült az egyik asztalnál.És mellette Harold éppen a Vámpírakadémiát olvasta.Most tart a II. részénél.Asszem a címe: Dermesztő Ölelés.Jól hangzik.Egy vámpíros szerelmi regény lehet.Még nem olvastam, de majd biztos fogom.
Jázmin elindult a Jackob mellett lévő üres székhez és leült.Én is elindultam a Jázmin mellett lévő üres székhez, de meggondoltam magam és Harold mellé telepedtem le.Én elővettem a Szabadság ötven árnyalatát és élveztem a sorokat.Úgy belemerültem, hogy észre se vettem amikor a O.Fő kiállt és beszélni kezdett.Harold bökött meg a könyökével, hogy figyeljek, mert a tanár már 2 és fél perce figyel rám.Erre persze becsuktam a könyvem (amit nem jelöltem be és nem tudom hol tartok :( ) és felkaptam a fejem.
-Szóval...1 perc és hozzák a reggelit.
-VÉGRE!!!-mondták kórusban egy páran.
-Utána...-folytatta.-Elmegyünk az itteni Állatkertbe.Remélem, hogy élvezni fogjátok.Ott négyes csapatokba zárkózva majd sajátosan mozoghattok, de az adott időben a találkozóhelyen kell lenni.-fejezte be.
Egy perccel később már mindenki a vacsoráját ette.Mindenki elvolt és élvezte a... tulajdonképpen nem is tudom mi volt.Talán tojás.De inkább volt zöldbab főzelék.Mindegy.A többiek jóízűen ettek.Én csak gubbasztottam a könyvem felett és belemerültem a sorokba.
-Hé!-bökött meg valaki hátulról.-Pszt!-Most gondosan bejelöltem, hogy hol tartok és odanéztem.Jackob bökött meg.
-Igen?
-Kéred?
-Nem.-mondtam.Ekkor egy kicsit arra számítottam, hogy kérdőre vonja.Afféle "miért?" vagy akár egy "mér'?" is megfelelt volna.
-Oké.-vonta meg a vállát.Hát persze.Pasiból van.Visszamerültem a Szabadság ötven árnyalatába és továbbra is kizártam a külvilágot.A következő emlékem (ami nem a könyvből származik) azaz,, hogy megindulnak az emberek az ajtó felé.Erre én is rögtön felugrottam és elindultam a szobánkba.
Amikor beléptem Emma már javában elkezdte csinálni a lista pontjait.Szerintem éppen a 3. pontot csinálhatta, mert megint a Nina Ricci parfüm volt a kezében.Ezek szerint tényleg kitúrta a kukából a listát.Huh.Elszánt egy ember.
-Mit nézel?Segíthetnél!-förmedt rám.
-Ooooké.
A következő 30 percben csak a szobát tettük "rendbe".Hááát.Nem lett nagyobb "rend", mint volt.A parfüm szaga felerősödött és megint nem lehetett levegőt venni.A szobát ismét ellepték a szúnyogok így Jázmin azzal az érvvel, hogy "én halálra csípett kézzel, lábbal és bármivel ki nem megyek az ajtón!" megint elkezdte fújni a szúnyog irtóját.
Ezeknek az események történése után 2 perccel az O.Fő nyitott be hozzánk.
-Lányok!
-Igen?-néztünk fel mindnyájan abból amit éppen csináltunk.Emma megint a Nina Ricci parfümmel a kezében ácsorgott (kezd elegem lenni abból a vacakból), Jázmin azokat a szúnyog irtókat dobálta ki amikben kifogyott az "irtó", én pedig az ágyamon ülve próbáltam levegőt venni és olvasni.
-Mindjárt indul a busz gyerünk!
Erre mindhárman felpattantunk és fogtunk egy (kajával, vízzel,telóval telepakolt) táskát.Rohantunk a busz felé és még így is külön meg kellett kérni a buszost, hogy legyen szíves kinyitni. :/ Nem éppen a legkedvesebb...
|A reggel: 5/2-kicsit nehezen indult... :/
|Emma: 5/4-kezdem megszokni, hogy ilyen!Komolyan!
|Nina Ricci: 5/1-a nevét sem akarom hallani többé!
|Szabadság ötven árnyalata: 5/5***-az én szabadságomnak csak 30 árnyalat van! :( És az a 30 is korlátozva!:(((
|Jackob: 5/1*-csalódtam benne! :(
|Harold: 5/5-kíváncsi vagyok a könyvére! :D
[folytatás lesz]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése