2012. november 30., péntek

A 3 ágy

Szeptember 1. Hétfő
15:06
   Végre a busz megállt egy rakás faház melletti úton.Hámbár annak örülök, hogy vége a több, mint 6 órás kínzásnak, de nem egy ilyen házban képzeltem a nyugtató békét... :/
   Harold elsőként állt fel.Körülnézett és azt várta, hogy mikor indult meg az egész banda.Majd mikor látta, hogy senki nem mozdul visszaült és várta a tanár elindító szavait.
  -Kedves gyerekek!Most el lehet indulni.Foglaljátok el a 3 személyes házaitokat.A fiúk-lányok külön-külön lesznek.
   Harold végleg felállt és elindult kiválasztani a saját házát.Úgy gondolta, hogy majd valaki jön...Én felálltam és hátra sétáltam Jázmin-hoz.
  -Leszünk egy szobába?-Kérdeztem egy kissé félénken mivel ott volt Jackob. :D
  -Persze.2-en?
  -Majd valaki biztos jön.-Majd mosolyogva elindultunk.Kezd olyan lenni a gondolkodásom, mint Haroldé.ÚÚÚÚRRRRRR IIISSSTTTEEENNN !!!
Mi lesz ebből???
16:45
   Még most sem érkezett senki a 3. ágyra.Mi már kipakoltunk és ketten beszéltünk.Én a könyvekről...ő Jackob-ról.És most...síri csend van.Kifogytam a könyvekből és Jackob-ról meg nem akarok beszélni.Mi lesz akkor ha elszólom magam és véletlenül valami nagyon gázosat mondok??
  -És...mióta vagytok együtt?-A FENE!!
  -Már egy ideje.Miért?
  -Csak, mert....-valamit muszáj hazudnom.-Mert olyan összeszokott pár vagytok!
  -Igen.Mondták már.
   Majd az ajtó kinyílt és belépett egy lány...
|A hosszú útnak végre vége: 5/5*-nem tudom kifejezni, hogy most milyen boldog vagyok!!!
|Jázmin: 5/4-végre szót értünk :D
|Harold: 5/2-mióta vége az útnak nem is láttam :(
|A 3 ágy jövőbeli tulajdonosa: 5/3-kinézetre nem lesz jó ( no comment )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése