2012. november 24., szombat

Az első oldal

     Augusztus 31. Vasárnap
Ez a napló vezetés nem áll nekem jól.Nem baj.Egyszer mindent el kell kezdeni.
Itt ülök csendesen a szobámba.Az ajtóm csukva.Azon gondolkozom, hogy mi lesz holnap?Igen.Holnap lesz az év első napja a suliban.
   Vajon milyenek lesznek az osztálytársaim?Ó.Kaptam egy SMS-t. :) Vajon kitől? Anya????!!!!!?!!?!?
Anya :)
Kicsim el ne feledd holnap mész az osztálytáborba!
                                             -Anya
ÚR ISTEN! Teljesen elfelejtettem!Be kell pakolnom!JAJ ISTENEM!!És téged elvigyelek?Ja....elviszlek.
Mi kell?

  • cipő (túra)
  • 5 póló +2 váltó baj esetén
  • 2 farmer
  • 2 melegítő
  • 5-6 zokni
  • 6-7 bugyi baj esetére/kölcsönbe  (MEGJÖTT!!!)
  • betét (napi 3 min.)
  • pulcsi (sok-fázós vagyok :) )
  • kabát
  • sál
  • sapka
  • kesztyű
  • bőrönd (valamibe pakolni is kell :) vagy nem?)
  • teló +töltő +fülhallgató
  • kiránduló tetyó
  • tusfürdő
  • szappan
  • törölköző
  • NAPLÓ :) <3 <3 <3
Szerintem csak ennyi kell, de ha kell még valami akkor majd rájövök! :)
Nem hiszen, hogy ez mind be fog férni az én apró bőröndömbe. :( Megoldom.Elkérem Anyáét.
Anya :)
KELL A BŐRÖNDÖD AZ ENYÉMBE NEM FÉR BE!
                                               -Holly
Igen.Tudom.Mivel mondtam, hogy nem áll jól nekem a napló írás ezért még nem is írtam soha.Ezért úgy gondoltam a nevemet nem kell leírnom.Hiszen végül is ez az ÉN naplóm! :)
   Na mindegy ha már a neveknél járunk.
Anyukám-Elena
Apa-Viktor
Hülye Öcsi-Martin
Én-Holly
  Ha most írnom kéne a családról jellemzést-amihez megjött a kedvem-akkor először a hülye öcsémmel kezdeném.Azzal is kezdem. :)
Holly Jellemzései:

Öcsiről-Hülye,idegesítő,nyafogós,alvajáró kis pisis.(nem azért "pisis", mert bepisil hanem, mert gyerekes)Anyáék szerint ennél jobb fiuk nem is születhetett volna. :'( Szerintem meg csak jobb születhetett volna.
Anya (Elena)-Anya kedvenc gyereke Martin.Nem mondja, de tudom.Anyukám legfőbb tulajdonsága az az, hogy imádja tartani a lépést a tinédzser korral.Neki is van naplója.Zenéket hallgat és "modern anyunak" szereti ha szólítjuk!
Apa (Viktor)-Aki MINDIG kiáll mellettem.Megbízok benne és mindig képes lennék ráhagyni az életem.
    -Holly!-Szólt fel Anya.
    -Igen?
    -Itt van az öcséd meg az apád!Gyere le és köszönj nekik!
    -Megyek!
Majd leballagtam és láttam ahogy a család ismét nélkülem alkot egy új családot.
    -Sziasztok!
    -Szia kicsim!-Jött oda hozzám Apa és nyomott egy puszit a fejemre.
    -Szia...-mondta lehangolóan Martin.
    -Szia kis ördög. :P -Köszöntöttem én is ugyan olyan nagy örömmel, mint ő engem.
    -Mi volt ma?
    -Semmi kicsim.Veled?
    -Pakolok.
    -Hova?Hozzám költözhetsz?-Igen...azt elfelejtettem említeni.A szüleim válnak.Külön élnek szeretik egymást csak nem szeretnek együtt lenni.A különbség elválasztja őket. :(
    -Nem Apa. :( -Mondtam szomorú hangon :( .-Holnap megyek táborba. :)
    -Majd én elviszlek!-LÁTOD! Mondtam, hogy szeret!
    -Hagyd majd én.-Szólt közbe Anya.
    -Nem kell majd elmegyek biciklivel. :)
Apa közel hajolt hozzám és ezt súgta: -Holnap jövök érted.
    -Rendben.-Súgtam vissza neki.
    -Sziasztok! Jó éjt!
    -SZIA APA!-Szólt le Martin az emeletről.
    -Szia Apa!-Odahajoltam hozzá és adtam egy puszit.
    -Szia.-Köszönt el Anya is Apától.
Majd az ajtó becsukódott és Apa kilépett a köreinkből...
|Bepakolás a táborba: 5/2-megvan, hogy mit csak nincs meg, hogy hova!!!!
|Apa jön értem: 5/5-biciklivel nehéz lett volna bőröndöt cipelni :)
|Holnap tábor: 5/5-marhára IZGULOK!! :D
|Anya speciális vacsija: 5/4-túl speciális

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése