2012. november 24., szombat

A busz rabjai I

  Szeptember 01. Hétfő
  7:26 Otthon...
 Tegnap a fél estémet azzal töltöttem, hogy bepakoljak a nagy kirándulásra.Nem tudom, de nagyon izgulok emiatt az egész miatt.Végül is az első benyomás a legfontosabb. :) És nem szeretnék egy olyan "ki ez?nem volt táborban!" csaj lenni.
   -Kicsim!Indulnod kell ha biciklivel még ma oda szeretnél érni!
Persze eszem ágában sincs biciklivel menni.Az gáz!Habár...az nagyobb, hogy az Apud visz kocsival.Ma már az a menő ha önálló vagy.Nem baj.Egy jó kocsikázásért kibírom.Inkább, mint, hogy gyalog menjek. :D Vagy biciklivel...
  -Rendben Anyu!-Szóltam vissza...hisz nem tudhatja.Legfeljebb várok egy kicsit apára.-Anya!
  -Igen?
  -Jövőhéten ott aludhatok Apunál?
  -Majd megbeszéljük!
Nálunk megy az ide-oda vándorlás.Tegnap jött pl. haza Martin Aputól.Egyszerre Apa 2 gyereket nem vállal. xD
   Megszólal egy dudaszó az utcában.
  -Holly!
  -Igen!?-Szóltam félénken.
  -Itt van érted Apád!
  -Tudtad?
  -Én mit nem tudok?"Modern Anyu" vagyok!
  -Az! :D
Anya önbizalom növelése a legfontosabb.Viszont én most megyek is hiszen nemsokára egy hatalmas tábori bulin veszek részt! :D
 10:44 Több mint 2 órája a buszon...
   Igen.Már több mint 2 órája a buszon ülök és azt hallgatom, hogy mindenki csacsog.A tanárok szerint még egy jó pár óra választ el minket az érkezéstől... :(
   Viszont megismertem 1 lányt!A neve: Jázmin
Szép neve van és ő maga is szép.Tök aranyos.Kiderült, hogy neki 8.-óta van barátja.Itt van a buszon.Asszem a neve: Jackob (csekkoltam tök cuki! :D <3)
   -Jázmin?
   -Igen?
   -Hogy történt a találka Jackob-bal?
   -Az nagyon, de NAGYON romantikus volt.
   -Elmeséled?
   -Igen.Na...egy egész esős délután volt...
"Éppen készültem menni haza.Viszont az osztályban hagytam a dolgozatomat amit másnapra kellett beadni.Ezért visszamentem.És láttam, hogy egy csomó hülye el akarja lopni.És akkor jött Ő!Elküldte a fiúkat és utána még haza is kísért! :D Beszéltünk és megköszöntem.Majd utána minden nap hazakísért.Elkezdtünk járni és azóta is együtt vagyunk! :)"
  -Akkor ti jó régen találkoztatok.
  -Igen.És még most is NAGYON szeretem!
  -El tudom képzelni.Nagyon helyes.-Amint kimondtam megbántam.
  -Ne hajts rá!
  -Rendben nyugi.
[...]
|Kocsikázás Apuval: 5/4-kicsit sem gáz :/
|Buszozás: 5/3-szar az út, de szereztem egy barátot! :D
|Jackob: 5/5-MARHA CUKI!
|Jázmin és Jackob szerelme: 5/1-elveszi tőlem :(
|Jázmin és Jackob találkozása: 5/3-tudom, hogy Jackob egy igazi lovag :)
|Naplóírás a buszon: 5/2-nehéz mert rossz az út



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése